Uprzejmie informujemy, iż na studenckim koncie poczty elektronicznej będą dostępne faktury za dany semestr. Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury, gdzie odbiorcą będzie firma proszone są o niezwłoczne dostarczenie do Kwestury poprawnie wypełnionego wniosku o wystawienie faktury.
Dotyczy roku akademickiego 2022/2023
- Zarządzenie 36/2022 w sprawie opłat za studia w roku akademickim 2022/2023
- Harmonogram płatności rat miesięcznych
Dotyczy roku akademickiego 2021/2022
- Zarządzenie 34/2021 w sprawie opłat dla studentów rozpoczynających kształcenie na studiach niestacjonarnych
- Harmonogram 2021/2022
Dotyczy roku akademickiego 2020/2021
- Zarządzenie 27/2020 w sprawie: opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych
- Harmonogram 2020/2021
UWAGA !!!
Wszelkie wpłaty należy dokonywać na indywidualne numery rachunków bankowych!
Przed dokonaniem opłaty proszę zalogować się do Wirtualnej Uczelni w celu weryfikacji nr konta.
Terminy oznaczają datę wpływu na konto Uczelni, a nie datę dokonania wpłaty u pośredników finansowych.
Osoby zainteresowane by odbiorcą na fakturze była firma, proszone są o niezwłoczne dostarczenie poprawnie wypełnionego wniosku o wystawienie faktury.
Wniosek ten należy składać przed każdym semestrem.
Faktury wysyłane będą na studencki adres poczty elektronicznej znajdujący się w domenie Uczelni, której użytkownikiem jest Student.
Uprzejmie przypominamy, iż wszelka korespondencja z Uczelnią powinna być kierowana ze studenckiego konta poczty elektronicznej zgodnie z zarządzeniem Rektora nr 12/2021 z dn. 26.02.2021r.
Brak zgłoszenia oznaczać będzie otrzymanie faktury wyłącznie ze wskazaniem nabywcy (Studenta).