Firma Transkap z ponad 25 letnim stażem na rynku TSL, oraz zajmująca się transportami:
Eventowymi, FLT, LTL, ADR, FMCG, Just In Time, zaprasza do pracy.
-
Wymiar pracy-Pełny etat
-
Typ umowy-Umowa o pracę
Nasza oferta jest poważna i skierowana do osób, które nie tylko chcą się nauczyć zawodu, ale również wiążą przyszłość z branżą TSL. Naszą misją jest pokazanie Ci jak praca w transporcie wygląda faktycznie – to zderzenie Twojej wiedzy z realną pracą – pasmem wyzwań, sukcesów i „porażek”.
Poszukujemy osoby która chce razem z nami czuć transport i w tej dziedzinie się rozwijać, musisz mieć w sobie żyłkę handlowca, i być otwartym na częste negocjacje i wyzwania
- potrafisz być odpowiedzialny za powierzone Tobie zadania?
- potrafisz komunikować się w języku angielskim/francuskim lub niemieckim w mowie i piśmie?
Jeśli masz motywację i chcesz zdobyć fachowe doświadczenie na temat tej branży to nie zastanawiaj się i aplikuj do nas!
Będziemy od Ciebie wymagać:
- czynnego udziału w pozyskiwaniu i obsłudze klienta,
- budowania baz klientów, strategii oraz codziennej obsługi naszego TMS’a,
- prowadzenie sprzedaży usług transportowo-logistycznych,
- skutecznych i świadomych działań marketingowych,
- bycia otwartym i gotowym na nowe projekty,
- dyspozycyjności,
- motywacji, zaangażowania i nastawienia na sukces,
- umiejętności sprawnej obsługi komputera.
W zamian oferujemy:
- program mentorski – wprowadzimy Cię w kanwy transportu z pełnym zaangażowaniem; okres przygotowawczy będzie trwać około 2 miesięcy, następnie będziemy stale do Twojej dyspozycji,
- pracę w komfortowych warunkach,
- szkolenia i możliwość rozwoju personalnego,
- zatrudnienie na preferowanych przez Ciebie warunkach (B2B lub UOP),
- wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności i zaangażowania się w życie Firmy, od 3010zł brutto/msc.
- szkolenia branżowe – jeśli Ty jesteś dla Firmy, Firma jest dla Ciebie,
- wsparcie i aktywny udział przy tworzeniu własnych wizji i projektów oraz bardzo miłą atmosferę w zróżnicowanym zespole.
Zapraszamy do przesyłania aplikacji.