zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację zleceń dotyczących przesyłek lotniczych w eksporcie i w imporcie,
utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami firmy,
realizacja założeń budżetowych,
budowanie długofalowej współpracy z podwykonawcami, optymalizacja kosztów,
dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie w spedycji lotniczej,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
biegła obsługa programu MS Excel,
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
znajomość rynku transportowego oraz zagadnień związanych z frachtem lotniczym będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
wdrożenie do pracy i wsparcie zespołu,
szeroką bazę szkoleń,
realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową,
umowę o pracę,
dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego,
możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych,
możliwość zakupu sprzętu AGD w konkurencyjnych cenach,