I. Ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego
1. Na podstawie wyników kandydatów, tworzy się listę rankingową, która określa kolejność przyjmowania kandydatów na studia.
2. Kandydat otrzymuje informacje o wyniku postępowania rekrutacyjnego na swoje osobiste konto rejestracyjne w systemie IRK.
3. Status kandydata (w systemie IRK), zmienia się na:
„zakwalifikowany” lub „niezakwalifikowany” (tylko dla I tury naboru na studia) po ukończeniu wszystkich etapów rekrutacji elektronicznej
„przyjęty” lub „nieprzyjęty” – po dostarczeniu dokumentów i posiedzeniu Komisji Rekrutacyjnej.
II. Terminarz rekrutacji
W określonym w HARMONOGRAMIE REKRUTACJI terminie, kandydat powinien dostarczyć komplet wymaganych dokumentów. Po dostarczeniu dokumentów i posiedzeniu Komisji Rekrutacyjnej, kandydat spełniający wszystkie warunki rekrutacji uzyskuje status „przyjęty” na studia.
III. Obowiązujące akty prawne
IV. Kontakt